Zarządzanie serwisem - SERWIS

ITCube SERWIS to doskonałe narzędzie dla firm posiadających dział serwisu. Moduł udostępnia mechanizmy zarządzania zleceniami serwisowymi związanymi z udzielonymi gwarancjami oraz zdefiniowanymi wcześniej kontraktami obsługi serwisowej. Oferuje także narzędzia pozwalające na planowanie działań serwisowych. Raporty modułu serwisowego umożliwiają kontrolę kosztów utrzymania działu serwisowego. Dają także możliwość oceny efektywności pracy poszczególnych pracowników oraz opłacalności sprzedaży maszyn.

 

 

Podstawowa funkcjonalność modułu SERWIS:

  • Historia życia  maszyny
  • Baza gwarancji oraz umów serwisowych
  • Planowanie czasu pracy serwisanta
  • Kalendarz serwisu i zarządzanie czasem pracy serwisu
  • Obsługa wypożyczeń
  • Analizy i raportowanie działań serwisu

 

Historia życia maszyny

Dzięki możliwości odnotowywania gwarancji, kontraktów, zleceń serwisowych, a także działań serwisowych mamy możliwość stworzenia pełnej historii serwisowanej maszyny. Następnie w łatwy i szybki sposób można po numerze seryjnym wyszukać daną maszynę i przeglądnąć wszelkie zdarzenia jakie zostały na niej wykonane.

 

Baza gwarancji oraz umów serwisowych

W module serwisowym systemu ITCube można budować bazę gwarancji lub kontraktów serwisowych. Dzięki temu użytkownik systemu bardzo szybko może zweryfikować czy dane urządzenie jest jeszcze na gwarancji lub sprawdzić warunki umowy serwisowej (przykładowo: czas reakcji, wynegocjowane stawki serwisowe itd.).

 

Planowanie czasu pracy serwisanta

ITCube SERWIS to narzędzie planowania oraz kontroli czasu pracy pracowników działu serwisowego. Każdy z pracowników ma możliwość szybkiego wygenerowania raportu opisującego pełną listę zadań do wykonania lub przeglądania działań serwisowych poprzez kalendarze. Dodatkowo system automatycznie przypomni o najważniejszych zleceniach serwisowych.

 

Obsługa wypożyczeń

ITCube SERWIS umożliwia także zarządzanie wypożyczeniami maszyn. W systemie można w łatwy sposób odnotowywać wypożyczenie sprzętu oraz czuwać nad ich zwrotem do serwisu. Dzięki graficznym kalendarzom użytkownik systemu posiadający odpowiednie uprawnienia może monitorować wypożyczone maszyny, a także zmieniać bądź dodawać nowe wypożyczenia.

 

 

Masz pytania zadzwoń 61 868 22 08 lub handlowy@wercom.pl