SaldeoSMART

Odczytywanie dokumentów 

  • Skanowanie dokumentów i odczytywanie w SaldeoSMART 

Plik z fakturami otrzymanymi w PDF dodajesz do aplikacji. Jeśli faktury otrzymujesz w wersji papierowej, nie musisz skanować każdej z nich pojedynczo. Za pomocą skanera z automatycznym podajnikiem skanujesz paczkę dokumentów do jednego pliku. SaldeoSMART podzieli plik na pojedyczne faktury i odczyta z nich dane: kontrahenta, numer, daty (wystawienia, zakończenia dostawy / wykonania usługi, termin płatności), pozycje towarowe oraz kwoty (netto, brutto i VAT w rozbiciu na stawki).

  • Weryfikacja i kategoryzacja dokumentów

Przy każdym dokumencie pojawia się informacja jo ilości rozpoznanych danych. Dzięki łatwemu w obsłudze podglądowi dokumentu można szybko nadać dokumentom kategorie, zgodnie z późniejszą zasadą ich księgowania w programie księgowym. Nie trzeba sięgać po papierowe faktury – ich podgląd jest widoczny na monitorze.

  • Import dokumentów do programu księgowego Symfonia FK

Z SaldeoSMART pobierany jest plik do importu – zgodny z programem księgowym lub systemem ERP, na którym pracuje firma. Dzięki schematom importu dostosowanym do nadanych wcześniej kategorii dokumentów, proces importu jest szybki i skuteczny. Dodatkowo mamy szybki dostęp do podglądu dokumentu bezpośrednio w programie księgowym Symfonia.

 

Elektroniczne archiwum dokumentów

Raz dodany dokument do SaldeoSMART jest zawsze dostępny dla księgowych i pracowników Firmy – 24h/dobę, z każdego miejsca na świecie.
Dzięki systemowi automatycznego odczytywania faktur, dokumenty są dokładnie opisane, co powoduje, że ich późniejsze wyszukiwanie jest szybkie i proste.
 
 
 
 

Korzyści:

 
  • Wzrost wydajności dzięki równoległej pracy
Podczas gdy SaldeoSMART pracuje nad odczytywaniem faktur, pracownik firmy może zajmować się innymi zadaniami, np. przygotowywaniem dokumentacji czy innymi obowiązkami. W ten sposób jednocześnie wykonywane są dwie czynności, co bez pomocy programu nie byłoby możliwe.
 
Przyspieszenie i usprawnienie procesu wprowadzania faktur kosztowych
Program pozwala na wprowadzenie do programu księgowego większej ilości dokumentów w krótszym czasie
 
 
  • Oszczędność czasu
Praca na skanach pozwala uniknąć konieczności sięgania po dokumenty papierowe zawsze wtedy, gdy są potrzebne któremuś z pracowników firmy. Szczególnie jeśli firma ma kilka działów i odnalezienie potrzebnego dokumentu wiąże się ze zlokalizowaniem go w odpowiednim dziale.
 
  • Redukcja kosztów związanych z obsługą dokumentów
Korzystanie z systemu automatycznego odczytywania dokumentów przyspiesza pracę księgowego, co pozwala na obniżenie kosztów związanych z wprowadzaniem dokumentów.
 
 
  • Uporządkowane archiwum dokumentów
Firma i jej pracownicy zyskują dostęp do uporządkowanego i przejrzystego elektronicznego archiwum dokumentów. Dzięki temu odnajdywanie potrzebnych informacji jest znacznie szybsze. Dodatkowo pracownicy nie muszą robić wielu kopii tego samego dokumentu, gdy potrzebują z nim pracować. W skali roku daje to duże oszczędności, o których bardzo często się nie myśli.