Symfonia i kolektory danych

Kolektory danych (terminale mobilne)  to sposób na szybką inwentaryzację. Stosując podczas inwentaryzacji kolektor danych można zaoszczędzić nawet 60% czasu.

Kolektory danych są wykorzystywane w codziennej pracy. Poza inwentaryzacją, najczęściej spotykanym zastosowaniem kolektora jest wprowadzanie dostaw do magazynu (dokumenty PZ), oraz kompletacja i wydawanie towaru z magazynu ( WZ ). Niektóre dostawy do sklepów osiągają nawet po 500 pozycji na fakturze. Użycie kolektora skróci czas przyjęcia nawet o 80%, eliminując błędy przy wprowadzaniu nowych produktów do programu handlowego.

Zastosowanie kolektora  to koniec nieskończonych wydruków bazy towarowej i koniec uciążliwego szukania danego towaru na wydruku w celu weryfikacji cen. Możliwość wprowadzenia do pamięci kolektora bazy towarowej z programu handlowego, pozwala na kontrolę i korygowanie cen towarów na półkach. Połączenie kolektora on-line (poprzez WiFi) z bazą towarową pozwala dodatkowo na wprowadzenie w czasie rzeczywistym przecen i promocji bezpośrednio do systemu sprzedaży.

 

 

Rynek Automatycznej Identyfikacji w ostatnich latach stał się bardzo szeroki. Pojęcie kodu kreskowego przestało się kojarzyć z informacją dotyczącą ceny przy kasie. Kod kreskowy stał się nośnikiem informacji w wielu dziedzinach i wciąż znajduje nowe zastosowania.

 

 

Poniżej kilka przykładów wykorzystania kodów kreskowych i kolektorów danych:

  • Magazyn i składowanie (przekazują obsłudze magazynu informacje o lokalizacji towaru)
  • Obrót towarami ( przyjęcia i wydania towarów - stosowanie terminali mobilnych podczas przyjmowania lub wydawania towaru wyklucza podstawowe pomyłki oraz pozwala na efektywniejsze wykorzystanie powierzchni magazynu, znacznie przyśpieszając pracę magazynierów.)
  • Inwentaryzacja (kontrola stanów magazynowych w dowolnej chwili, dostęp do informacji o rzeczywistych ilościach towarów w magazynie czy sklepie.)
  • Produkcja i serwis (jednoznaczna identyfikacji półfabrykatów i wyrobów gotowych za pomocą kodu kreskowego; kolektor podpowie serwisantowi jaki podzespół pasuje do naprawianego sprzętu, pozwoli wystawić rachunek na drukarce przenośnej lub utworzy elektroniczne potwierdzenie wizyty serwisowe.)
  • Gastonomia (terminal w gastronomii (nazywany potocznie bonownikiem) używany jest do zbierania zamówień od Klientów oraz automatycznego przesyłania informacji pomiędzy kelnerami oraz kuchnią.)
  • Biuro (sprawna inwentaryzacja środków trwałych)
  • Medycyna
  • Logistyki

Oferujemy także pomoc w wyborze i zakupie odpowiedniego kolektora. W naszej ofercie urzadzenia takich marek jak: Unitech, Honeywell, Motorola.

 

·         Schemat przebiegu inwentaryzacji przy użyciu kolektora danych:

  • Blokujemy system sprzedaży (aby nie dokonywać ruchów na stanie magazynowym).
  • Wgrywamy z komputera do kolektora zawartość magazynu (np.: kody, nazwy towarów).
  • Sporządzamy spis, wczytując do kolektora poszczególne towary (przy użyciu zintegrowanego czytnika kodów kreskowych) i podając ilość.
  • Po zakończonej inwentaryzacji, wgrywamy zgromadzone dane z kolektora do komputera.
  • System sprzedaży porównuje stany księgowe z rzeczywistymi
  • Drukujemy protokoły inwentaryzacyjne.

Stosując kolektor, oprócz cennego czasu, oszczędzamy także materiały biurowe.

 

Zapytaj o ofertę 61 868 22 08 lub handlowy@wercom.pl