Serwis aplikacji Symfonia/Symfonia ERP

 

Serwis aplikacyjny Sage Symfonia i Sage Symfonia ERP to usługi realizowana przez wyspecjalizowanych konsultantów, polegające na udzielaniu pomocy użytkownikom Klienta w rozwiązywaniu problemów, pojawiających się przy bieżącej obsłudze programów.

Serwis aplikacyjny świadczony jest w dwóch formach:

  • wizyty w siedzibie klienta
  • pomocy zdalnej za pomocą aplikacji zdalnego wsparcia.

Przykładowa lista zdarzeń, których może dotyczyć serwis aplikacyjny:

  • instalacja programów Symfonia na nowych komputerach, na różnych systemach operacyjnych
  • dołączanie baz firm do programów Symfonia
  • otwarcie i zamknięcie roku w Symfonia FK
  • dodanie nietypowego składnika wynagrodzenia w Symfonia Kadry i Płace
  • błąd nr 2: błąd wejścia\wyjścia
  • błąd nr 20: "Nieaktywny menager bazy danych"
  •  rozbudowa licencji Symfonii o kolejne stanowiska i/lub o kolejny zakres danych (np. ilość pracowników w Kadrach i Płacach, czy ilość środków trwałych)
  •  instalacja motoru baz danych Pervasive SQL WGR i Serwer

 

 Świadczone przez Wercom wsparcie aplikacyjne dotyczy:

  • Sage Symfonia ERP
  • Sage Symfonia 
  • Sage Symfonia Start

 

Korzyści wynikające z obsługi serwisowej.:

  • stała dostępność doświadczonych konsultantów
  • możliwość zgłoszenia problemu elektronicznie
  • obsługa na podstawie stałej umowy (m.in. dotyczących szybkości reakcji)

 

Jeśli są Państwo zainteresowani serwisem aplikacji Sage Symfonia lub Sage Symfonia ERP, prosimy o kontakt.

61 868 22 08 lub handlowy@wercom.pl