System CRM do Symfonii w IMA Polska

System CRM do Symfonii w IMA Polska  

Firma IMA Polska Sprzedaż i Serwis Sp. z  o.o. z siedzibą w Środzie Wielkopolskiej powstała w 1998 roku. Przedmiotem działalności spółki jest dystrybucja maszyn wszelkiego rodzaju do obróbki drewna oraz podzespołów i części do maszyn do obróbki drewna; projektowanie i montaż maszyn oraz linii obrabiarek do obróbki drewna i metali; dokonywanie napraw i modernizacji używanych maszyn do obróbki drewna oraz ich dystrybucja; prowadzenie działalności szkoleniowej w zakresie obsługi maszyn do obróbki drewna; organizowanie wystaw i targów maszyn.

 

Firma w swojej działalności operacyjnej wykorzystuje  programy z linii System Symfonia. W 2011 roku Zarząd spółki podjął decyzję o rozbudowie Symfonii i wdrożeniu systemu CRM.
 

 Poszukiwaliśmy takiego systemu CRM, który wymusi na pracownikach systematyczność  codziennego dopisywania otrzymywanych informacji. W firmie był słaby przepływ informacji o kliencie. System miał to zmienić. Podstawowy problem to brak analizy kontrahenta: nie posiadaliśmy informacji o kliencie, ile razy zepsuła się dana maszyna, ile razy i jaki  był serwisant, jaka część została naprawiona. Teraz możemy to szybko sprawdzić.   - mówi Pani Krystyna Ruta z IMA Polska.

 

Oferty zostały złożone przez trzy firmy, a programy CRM były na takim samym poziomie. Jedna z firm została odrzucona po złożeniu oferty, gdyż  nie spełniła naszych oczekiwań. Natomiast konsultant  z firmy Wercom  wzbudził w nas największe zaufanie, posiadał bardzo dobrą znajomość programu oraz potrafił szybko dostosować nasze uwagi w programie.” - mówi Pani Krystyna Ruta z IMA Polska.

Zakres współpracy:

- wdrożenie Systemu ITCube CRM

- integracja ITCube CRM z Symfonia Handle

- szkolenia ITCube CRM

- prace programistyczne: import faktur z modułu ITCube Serwis do Symfonii w celu automatyzacji procesu wystawiania fakur


Pełny opis realizacji projektu dotępny tutaj