Zalety Systemu

Zalety Systemu  Zalety Systemu Sage Symfonia ERP

Zarząd:

  • ułatwia proces podejmowania najważniejszych decyzji strategicznych
  • zwiększa bezpieczeństwo prawno-podatkowe firmy
  • dostarcza wiarygodnych i aktualnych danych o majątku i przebiegu procesów biznesowych w przedsiębiorstwie
  • wspiera efektywne zarządzanie finansami
  • optymalizuje koszty działalności operacyjnej,
  • wpływa na wzrost wydajności pracy działów biznesowych przedsiębiorstwa: finansowych, personalnych, handlowych, administracji, IT
  • zwiększa świadomość celów biznesowych wśród pracowników i efektywne zarządzanie wiedzą przedsiębiorstwa.

Manager / kadra zarządzająca:

  • ułatwia efektywne zarządzanie przydzielonym obszarem odpowiedzialności i stanowi skuteczne narzędzia kontroli
  • zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa operacji oraz dostępu do danych
  • wspiera kadrę w podejmowaniu decyzji
  • dostarcza wiarygodne i aktualne informacje o zarządzanym obszarze, wykorzystaniu zasobów, stopniu realizacji procesów biznesowych
  • stanowi jedno wiarygodne źródło wiedzy o dokumentach
  • ułatwia elastyczne zarządzanie polityką sprzedaży oraz skuteczny nadzór nad zespołem handlowym w oparciu o zdefiniowane raporty i zestawienia,
  • zapewnia kompleksową informację i pozwala  kontrolować rozliczenia z kontrahentami,
  • umożliwia bieżącą kontrolę kosztów pracy


Ekspert / specjalista:

  • upraszcza i automatyzuje wiele typowych działań i procesów biznesowych
  • dostarcza wiarygodnych informacji o realizacji zadań, kontrahentach, statusie operacji
  • zapewnia przejrzystość procesów i operacji
  • ułatwia wyszukiwanie potrzebnych danych w systemie
  • umożliwia pracę z dokumentami elektronicznymi


Struktury IT:

  • zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa
  • umożliwia zcentralizowane zarządzanie systemem
  • posiada elastyczny system praw dostępu
  • zapewnia kontrolę statusów użytkowników
  • obniża koszty utrzymania systemu
  • wspiera w zakresie ewidencji i zarządzania majątkiem IT
  • usprawnia pracę działów IT (Help Desk IT)
  • obniża ryzyko dużych awarii w obszarze IT


Struktury finansowe:

  • kompleksowo wspiera obszar finansowy i analityczny
  • kontroluje rentowność transakcji
  • zarządza płynnością finansową, na bieżąco kontroluje płynność finansową firmy
  • zapewnia automatyzację standardowych czynności
  • umożliwia obrót krajowy w walucie
  • obniża koszty związane z fakturowaniem i archiwizacją dokumentów
  • usprawnia zarządzanie i kontrolę obiegu faktur w firmie


Struktury HR:

  • realizuje strategie zarządzania zasobami ludzkimi
  • zapewnia przejrzystą i bieżącą kontrolę kosztów pracy,
  • dostarcza wiarygodnych i rzetelnych informacji na temat kadr i płac
  • usprawnia proces kadrowy m.in.: elastyczne zarządzanie listami płac, wiele zdefiniowanych w systemie podstawowych elementów kadrowo-płacowych
  • ułatwia szybkie naliczanie danych płacowych
  • usprawnia korespondencję z pracownikiem
  • umożliwia analizę danych płacowych w oparciu o wymiary analityczne
  • współpracuje z popularnymi na rynku rejestratorami czasu pracy np.: Unicard, AKCES CARD, HSK, Insoft i in.
  • automatyzuje obsługę i kontrolę wysokości potrąceń od wynagrodzeń
  • umożliwia korygowanie danych płacowych w zamkniętych okresach nawet po złożeniu deklaracji do ZUS
  • efektywnie wspiera firmy o dużym zatrudnieniu lub o złożonej strukturze organizacyjnej


Struktury administracji:

  • wspiera administrację w ewidencji i kontroli środków trwałych i wyposażenia
  • upraszcza i usprawnia obsługę zamówień wewnątrzfirmowych
  • optymalizuje koszty zamówień wewnętrznych
  • usprawnia pracę działu administracji
  • kontroluje wydatki na pojazdy firmowe
  • elastycznie zarządza kosztami rozmów telefonicznych i rozliczaniem billingów pracowników