Handel

Handel 

Handel

Sage Symfonia ERP Handel jest modułem, który zapewni Twojej firmie kompleksową obsługę obrotu towarowego. Nasze rozwiązanie jest elastyczne i łatwo je adaptować do potrzeb Twojej działalności. Dzięki Sage Symfonia ERP Handel realizacja przyjętej strategii w obszarze sprzedaży stanie się łatwa i intuicyjna.

Moduł przeznaczony do całościowej obsługi obrotu towarowego,  począwszy od zakupu, poprzez gospodarkę magazynową i fakturowanie. Dzięki swej elastyczności w dostosowaniu do indywidualnych potrzeb firmy program  znajduje zastosowanie w przedsiębiorstwach niezależnie od profilu działalności. Pełna automatyzacja czynności pozwala na sprawną realizację wszystkich etapów sprzedaży – stworzenie zamówienia, rezerwacja, wydanie towaru, wystawienie faktury, przyjęcie zapłaty, rozliczenie transakcji, stworzenie zamówienia własnego.

Moduł wspiera prowadzenie własnej, elastycznej polityki sprzedaży poprzez m.in. system cenników i rabatów. Obsługuje również transakcje w walutach obcych a także zapewnia ciągłość produkcji i kontrolę stanów magazynowych.Narzędzie to wyposażone jest w szereg raportów pozwalających kontrolować zaległości płatnicze. Dodatkowo może współpracować z drukarkami fiskalnymi i czytnikami danych.

PODSTAWOWE FUNKCJONALNOŚCI:

  • efektywne zarządzanie polityką sprzedaży
  • kompleksowa obsługa czynności związanych z obrotem towarowym
  • automatyzacja procesu sprzedaży i zakupów
  • redukcja pracochłonności poszczególnych operacji
  • minimalizacja kosztów zarządzania gospodarką towarową
  • tworzenie niezbędnej dokumentacji obrotu oraz raportów i analiz pomocnych w procesie podejmowania decyzji
  • monitorowanie stanu rozrachunków z kontrahentami
  • obsługa transakcji na rynkach zagranicznych

 

Wybierając Sage Symfonia ERP Handel, zyskujesz:

  • maksymalne usprawnienie obsługi sprzedaży poprzez automatyzację standardowych czynności, takich jak: rejestracja zamówienia, rezerwacja czy wydanie towaru,
  • narzędzie do śledzenia, opisywania i koordynowania całego procesu biznesowego poprzez tworzenie dodatkowych powiązań między zamówieniami, fakturami, dokumentami płatności i zleceniami,
  • możliwość generowania indywidualnych zestawień i raportów z dodatkowymi kryteriami wyszukiwania, dzięki definiowaniu rozbudowanej liczby wymiarów analitycznych dla towarów, kontrahentów i pracowników.

e-Faktury

Moduł przeznaczony do automatycznego podpisywania i wysyłania e-faktur. Ponadto dostarcza informacji o zawartych umowach na otrzymywanie faktur elektronicznych wraz z czasem ich obowiązywania.

E-faktury oznaczone są na listach dokumentów znacznikiem co pozwala je w łatwy sposób odróżnić od faktur papierowych.

 

PODSTAWOWE FUNKCJONALNOŚCI:

  • wystawianie, podpisywanie i wysyłanie faktur w formie elektronicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • archiwizacja faktur wysłanych i otrzymanych elektronicznie
  • łatwe zarządzanie umowami na otrzymywanie faktur elektronicznych