Jesteś tutaj: Wercom
/
O firmie
/
Historia

Historia

 

  • 2005

 

- powołanie spółki Wercom

- podpisanie umowy partnerskiej z Sage Symfonia Sp. z o.o.

- status Autoryzowanego Partnera w zakresie Sprzedaży, szkoleń, instalacji i wdrożeń Systemów Symfonia

 

  •  2006

- przedłużenie certyfikacji i statusu Autoryzowanego Partnera w zakresie sprzedaży, szkoleń, instalacji i wdrożeń Sage Symfonia i Sage Symfonia ERP

- wyróżnienie przyznane przez firmę Sage Symfonia Sp. z o.o. za wyjątkową aktywność handlowo-marketingową w propagowaniu Systemów Symfonia

 

  • 2007

- otwarcie Centrum Edukacyjnego Symfonii (CES)

- status   Złotego Autoryzowanego Partnera   w zakresie sprzedaży, szkoleń, instalacji i wdrożeń Sage Symfonia i Sage Symfonia ERP

- pierwsze kompleksowe wdrożenia Sage Symfonia i Sage Symfonia ERP

 

  • 2008

- podpisanie umowy partnerskiej z Sage Symfonia Sp. z o.o.  w zakresie Sprzedaży programu Sage ACT! – najczęściej wybieranego CRM na świecie 

- podpisanie umowy partnerskiej z Unizeto Technologies S.A. – otwarcie punktu potwierdzanie tożsamości dla podpisów elektronicznych

- Złoty Laur Klienta dla programów Symfonia w kategorii „Oprogramowanie biznesowe dla przedsiębiorstw"

- przedłużenie certyfikacji i statusu Złotego Autoryzowanego Partnera w zakresie sprzedaży, szkoleń, instalacji i wdrożeń Sage Symfonia i Sage Symfonia ERP

- pierwsze wdrożenia produkcji do Symfonii, autorskiego rozwiązania firmy Unicore

 

  • 2009

- zmiana nazwy producenta Systemów Symfonia z Sage Symfonia sp. z o.o.  na  Sage sp. z o.o.

- przedłużenie certyfikacji i statusu Złotego Autoryzowanego Partnera w zakresie sprzedaży, szkoleń, instalacji i wdrożeń Sage Symfonia i Sage Symfonia ERP

- premiera nowego programu E-deklaracje narzędzia do elektronicznego wysyłania deklaracji podatkowych PIT i VAT bezpośrednio z systemów finansowo-księgowych i kadrowo-płacowych

 

  • 2010

- nawiązanie współpracy z firmą Trol Intermedia w zakresie programu 2clickShop - zintegrowany sklep internetowy do Sage Symfonia i Sage Symfonia ERP

- program Sage Symfonia Handel Produkt Roku 2010, w kategorii programy dla małych firm, tytuł przyznany przez czytelników magazynu PC World.

- pozycja lidera rozwiązań Sage Symfonia i Sage Symfonia ERP w regionie Wielkopolska 

 

  • 2011

- premiera nowego programu do Sage Symfonii E-dokumenty - aplikacja do zarządzania i archiwizacji dokumentów elektronicznych

- przedłużenie certyfikacji i statusu Złotego Autoryzowanego Partnera w zakresie sprzedaży, szkoleń, instalacji i wdrożeń Sage Symfonia i Sage Symfonia ERP

-otrzymanie wyróżnienia za 3 miejsce w corocznym rankingu sprzedaży partnerów Sage Sp. z o.o.

- utrzymanie pozycji lidera rozwiązań Sage Symfonia i Sage Symfonia ERP w regionie Wielkopolska

  • 2012

- nagroda i certyfikat Firma Przyjazna MSP oraz Marka Przyjazna MSP dla marki Symfonia- nagroda przyznana przez Związek Przedsiębiorców i Pracodawców (ZPP)

- przedłużenie certyfikacji i statusu Złotego Autoryzowanego Partnera w zakresie sprzedaży, szkoleń, instalacji i wdrożeń Sage Symfonia i Sage Symfonia ERP

- utrzymanie pozycji lidera rozwiązań Sage Symfonia i Sage Symfonia ERP w regionie Wielkopolska

  • 2013

- rekomendacja w kategorii usługa, konkurs Hit Roku 2013 organizowany przez Gazetę Bankową dla serwisu miedzyfirmami.pl

- przedłużenie certyfikacji i statusu Złotego Autoryzowanego Partnera w zakresie sprzedaży, szkoleń, instalacji i wdrożeń Sage Symfonia i Sage Symfonia ERP

- nagroda - wyróżnienie w Konkursie Ekstraklasa Sage

- nagroda - wyróżnienie przyznane przez firmę Sage za największą aktywność marketingową

- utrzymanie pozycji lidera sprzedaży i wdrożeń rozwiązań Sage Symfonia i Sage Symfonia ERP w regionie Wielkopolska